NAUCZ SIĘ KODOWAĆ APLIKACJE NA ANDROIDA JAK PROFESJONALISTA

Zdobądź wiedzę i doświadczenie niezbędne do realizacji mobilnych projektów w oparciu o czystą architekturę.

Zapisy na tę edycję kończą się za:

0
Dni
:
0
Godzin
:
0
Minut
:
0
Sekund

PRACA NAD APLIKACJĄ NIE MUSI BYĆ UCIĄŻLIWA

O ile zadbasz o odpowiednią architekturę 

Tworzysz aplikacje w architekturze Clean, ale czujesz, że nie wykorzystujesz w pełni jej potencjału? A może nie do końca rozumiesz to rozwiązanie?

Jesteś w dobrym miejscu!
Program Architektura na Androidzie powstał właśnie z myślą o takich osobach jak Ty.

Dzięki niemu poznasz dobre praktyki związane z programowaniem aplikacji opartych o czystą architekturę, a to z kolei bezpośrednio przełoży się na bardziej czytelny kod i większą jakość tworzonego oprogramowania w Twoich projektach.

CO OTRZYMASZ DOŁĄCZAJĄC DO PROGRAMU:

Praktyczny program nauki

Już od pierwszego modułu będziesz pracować nad swoją własną aplikacją poprzez rozwiązywanie rzeczywiste problemów i wyzwań. 

Dostęp do społeczności

Nawiążesz kontakt z innymi studentami programu. Dzięki temu możecie uczyć się od siebie nawzajem i pomagać sobie w przypadku napotkania problemów.

Wsparcie trenera

Nad twoimi postępami w nauce będzie czuwał doświadczony trener. Masz pewność, że otrzymasz wsparcie oraz potrzebny mentoring.

Spotkania na żywo

Zyskasz dostęp do zamkniętych spotkań na żywo z autorem kursu oraz innymi mentorami. Będzie to idealna okazja do uzyskania wsparcia i wymiany doświadczeń.

Dożywotni dostęp do programu 

Materiały zawarte w programie zostały przygotowane w taki sposób, aby w każdym momencie można było do nich wrócić. Dołączasz raz i masz dostęp do wszystkich obecnych nagrań oraz przyszłych aktualizacji programu.

Dodatkowe materiały

Ten program to nie tylko nagrania wideo. Oprócz tego otrzymasz dodatkowo dostęp do repozytorium z kodem aplikacji, slajdy z prezentacji w formie PDF, podsumowanie najważniejszych rzeczy w formie ściągawki oraz quizlety pozwalające usystematyzować wiedzę. 

NAUCZYSZ SIĘ ZNACZNIE WIĘCEJ

Ten program, to nie tylko sama architektura

  • Zbudujesz w pełni funkcjonalną aplikację rozwiązując rzeczywiste problemy
  • Zaprojektujesz aplikację odporną na błędy i będziesz umieć je obsługiwać
  • Nauczysz się pisać testy jednostkowe korzystając z najnowyszch bibliotek
  • Poznasz dobre praktyki niezbędne w codziennej pracy programisty
  • Zrozumiesz zasadę działania wstrzykiwania zależności
  • Poznasz w praktyce całą gamę bibliotek Android Jetpack
  • Zaprojektujesz nawigację niezależną od używanych narzędzi
  • Nauczysz się programowania wielowątkowego przy pomocy Kotlin Coroutines

NIE MUSISZ WIERZYĆ MI NA SŁOWO

Opinie uczestników programu Architektura na Androidzie mówią same za siebie

Artur Borowiec

Kurs jest dobrą odpowiedzią na pytanie “Znam podstawy, co dalej?”. Oprócz architektury, poznajemy dodatkowo zagadnienia związane z testowaniem, korzystaniem z REST API, Kotlin Coroutines i wiele innych, przydatnych dla Android Developera. Dużo lepiej rozumiem teraz aplikacje oparte o podobny schemat, jak pokazany w kursie. Nowe projekty staram się stawiać na bazie kursu, a w starych zacząłem dostrzegać problemy związane z nieprzestrzeganiem konwencji tu pokazanych. Gorąco polecam!

Rafał Żak

Całość programu jest na bardzo wysokim poziomie. Jeśli koniecznie musiałbym coś wybrać, to omówienie DI. I to nawet nie Koin, a samo wprowadzenie do DI. Wcześniej używałem już Daggera, ale na zasadzie podpatrywania jak to było wcześniej zrobione i kopiowania rozwiązań. Teraz już korzystam z DI ze zrozumieniem. Omówienie zasad SOLID też świetne. Czytałem już nie raz na ten temat, ale nie do końca wszystko rozumiałem. Po obejrzeniu lekcji z trzeciego tygodnia pomyślałem “Acha, to o to chodzi”.

DLA KOGO JEST TEN PROGRAM

Ten program JEST dla Ciebie jeśli

  • masz już za sobą pierwsze doświadczenia z tworzeniem aplikacji na Androida
  • pracujesz jako Junior albo Regular Android Developer
  • chcesz poprawić jakość w swoim projekcie i zwiększyć czytelność kodu
  • lubisz uczyć się poprzez praktykę
  • zależy Ci na wsparciu oraz mentoringu doświadczonego trenera
  • oczekujesz czegoś więcej, niż kolejnego kursu niskich lotów włożonego do szuflady

Ten program NIE JEST dla Ciebie jeśli

  • dopiero zaczynasz przygodę z programowaniem
  • programowanie na Androida znasz od podszewki
  • znasz większość zagadnień wymienionych w agendzie programu
  • nie chcesz poświęcać czasu na samodzielną pracę

UCZ SIĘ PRZEZ DZIAŁANIE

i rozwiązywanie rzeczywistych problemów

Program Architektura na Androidzie został stworzony z nastawieniem na praktykę. Przechodząc go krok po kroku własnoręcznie stworzysz aplikację na Androida oraz nauczysz się wszystkiego co musisz wiedzieć, aby projektować i programować niezawodne oprogramowanie w architekturze Clean.

CO ZNAJDZIESZ W ŚRODKU

Zapoznaj się z agendą programu Architektura na Androidzie

Program został podzielony na 11 tematycznych modułów, aby ułatwić Ci przyswajanie wiedzy. W każdym tygodniu będziesz sukcesywnie dodawać kolejne elementy aplikacji, żeby na koniec móc pochwalić się w pełni funkcjonalnym rozwiązaniem.

Tydzień 1: Plan gry
  1. Powitanie
  2. Plan gry
  3. Efekt końcowy
  4. Wymagania
  5. Jak studiować ten kurs?
  6. Praca domowa
Tydzień 1: Konfiguracja środowiska
  1. Powitanie
  2. Instalacja Android Studio
  3. Instalacja pluginów do Android Studio
  4. Przydatne skróty klawiszowe
  5. Utworzenie projektu i pierwszy commit
  6. Wymagane biblioteki
  7. Tworzenie Pull Requestu
  8. Praca domowa
Tydzień 2: Wstrzykiwanie zależności
  1. Powitanie
  2. Czym jest wstrzykiwanie zależności?
  3. Dlaczego Koin?
  4. Czym jest moduł?
  5. Sposoby deklarowania zależności
  6. Sposoby wstrzykiwania zależności
  7. Tworzenie modułu dla komunikacji sieciowej
  8. Błędy początkujących
  9. Praca domowa
Tydzień 3: Dobre praktyki
  1. Powitanie
  2. Organizacja pakietów w projekcie
  3. Nazewnictwo modeli każdej warstwy
  4. Porządkowanie plików gradle
  5. Single responsibility principle
  6. Open/closed principle
  7. Liskov substitution principle
  8. Interface segregation principle
  9. Dependency inversion principle
  10. Praca domowa
Tydzień 4: Wprowadzenie do Architektury MVVM i Clean
  1. Powitanie
  2. Architektura MVVM
  3. Architektura Clean
  4. Warstwa domeny
  5. Warstwa danych
  6. Warstwa prezentacji
  7. Konwersja modeli między warstwami
  8. Błędy początkujących
  9. Praca domowa
Tydzień 5: Warstwa domeny
  1. Powitanie
  2. Kontrakt z warstwą danych
  3. Wprowadzenie do Kotlin Coroutines
  4. Wywołanie korutyny na głównym wątku
  5. Wywołanie korutyny w tle
  6. Implementacja runCatching
  7. Generyczny UseCase
  8. Testowanie klasy UseCase
  9. Odpowiedzialności klasy UseCase
  10. Praca domowa
Tydzień 6: Warstwa danych
  1. Powitanie
  2. Modelowanie zdalnego źródła danych (REST API)
  3. Pobieranie danych z REST API
  4. Modelowanie lokalnego źródła danych (lokalna baza danych)
  5. Aktualizacja lokalnej bazy danych
  6. Dostęp do danych offline
  7. Testowanie klasy Repository
  8. Odpowiedzialności klasy Repository
  9. Błędy początkujących
  10. Praca domowa
Tydzień 7: Warstwa prezentacji
  1. Powitanie
  2. Wywołanie UseCase’a
  3. Obserwowanie LiveData
  4. Upubliczniaj tylko to co konieczne
  5. Mapowanie danych na typ displayable
  6. Sterowanie stanem widoku
  7. Przesyłanie poleceń
  8. Tworzenie modułu
  9. Generyczny ViewModel
  10. Generyczny Fragment
  11. Testowanie klasy ViewModel
  12. Odpowiedzialności widoku i klasy ViewModel
  13. Błędy początkujących
  14. Praca domowa
Tydzień 8: Obsługa błędów
  1. Powitanie
  2. Gdzie nie obsługiwać błędów?
  3. Gdzie obsługiwać błędy?
  4. Propagacja błędów
  5. Obsługa błędów zwracanych z API
  6. Reagowanie na błędy po stronie widoku
  7. Błędy początkujących
  8. Praca domowa
Tydzień 9: Nawigacja
  1. Powitanie
  2. Wprowadzenie do Navigation Component
  3. NavController za warstwą abstrakcji
  4. Navigator dla konkretnej domeny
  5. Implementacja podstawowej nawigacji
  6. Przekazywanie argumentów między fragmentami
  7. Animacje przejścia między fragmentami
  8. FragmentNavigator niezależny od frameworku Androida
  9. Testowanie nawigacji
  10. Problem z ponownym tworzeniem się widoku
  11. Błędy początkujących
  12. Praca domowa
Tydzień 10: View i Data Binding
  1. Powitanie
  2. Wprowadzanie do View Binding
  3. Konfiguracja View Binding
  4. Użycie View Binding we Fragmencie
  5. Obsługa View Binding w Adapterze
  6. Wprowadzenie do Data Binding
  7. Konfiguracja Data Binding
  8. Obsługa Data Binding we Fragmencie
  9. Generyczny Fragment z DataBinding
  10. Użycie Data Binding w Adapterze
  11. Binding Adapter – obsługiwanie ProgressBar
  12. Binding Adapter – ustawianie danych w RecyclerView
  13. Binding Adapter – wczytywanie obrazka z URL
  14. Praca domowa
Tydzień 11: To jest już koniec
  1. Powitanie
  2. Wyzwanie
  3. Grupa
  4. Współpraca

PRZYKŁADOWE LEKCJE

Zajrzyj do środka programu Architektura na Androidzie

Materiały zostały przygotowane w taki sposób, aby dać Ci jak największą wartość w możliwie jak najkrótszym czasie. Znajdziesz tutaj tylko konkretne informacje bez zbędnego lania wody. Nie wierzysz? Obejrzyj poniższe nagrania. To tylko przedsmak tego, co czeka Cię w programie.

Lekcja 3: Architektura Clean

Moduł 4: Wprowadzenie do Architektury MVVM i Clean

Lekcja 4: Upubliczniaj tylko to, co konieczne

Moduł 7: Warstwa prezentacji

CZY JEST INNY SPOSÓB?

Oczywiście!

Możesz spędzić setki godzin na samodzielnej nauce bazując na materiałach dostępnych w internecie i popełniając przy tym masę błędów.

Albo możesz zaufać procesowi i dać się mi poprowadzić, aby krok po kroku zdobyć wiedzę, która będzie Ci służyć przez resztę Twojej zawodowej kariery.

ONI JUŻ DOŁĄCZYLI I NIE ŻAŁUJĄ

Zobacz co myślą absolwenci programu Architektura na Androidzie

Krzysztof Lewiński

Ten program pozwolił mi zrozumieć jak powinien wyglądać porządny core aplikacji napisanej w architekturze MVVM. W internecie można znaleźć dużo poradników i artykułów, ale zazwyczaj są zbyt krótkie i omawiają jedną rzecz. Mało jest źródeł przeprowadzonej aplikacji od A do Z tak jak w przypadku kursu Patryka. Ciężko znaleźć jedną najlepszą rzecz w programie, bo było ich kilka. Kurs został przeprowadzony rzetelnie, przez co nie było problemów z poznaniem i odbiorem treści, które za każdym razem dostarczały odpowiedzi na pytania “co” i “dlaczego” zostało zrobione w dany sposób.

Mateusz Holak

Do uczestnictwa w programie zdecydowałem się po udziale w darmowych webinariów, które Patryk regularnie prowadził. Mając już doświadczenie w programowaniu mobilnym mogę śmiało polecić osobom, które chciałyby rozszerzyć lub uspójnić swoją wiedzę w zakresie architektury MVVM oraz Clean. Kurs składa się z kilkunastu tygodni rozwijania aplikacji w oparciu o czystą architekturę i najnowsze trendy ze świata programowania mobilnego. Dodatkowym atutem są przykłady implementacji, review kodu oraz wsparcie szkoleniowca.

GWARANCJA SATYSFAKCJI

Pokochaj ten program, albo zwrócę Ci pieniądze. 

Przygotowałem materiały w taki sposób, żeby dały Ci jak najwięcej wartości. Rozumiem też, że możesz mieć obawy i wątpliwości związane z zakupem, dlatego otrzymujesz 100% gwarancję satysfakcji.

Jeśli z jakichś powodów program nie będzie spełniał Twoich oczekiwań, to masz 30 dni na zwrot bez podania przyczyny, licząc od daty zakupu. Wystarczy, że napiszesz na adres patryk@akademiaandroida.pl i zwrócę Ci 100% Twojej wpłaty.

KTO CIĘ BĘDZIE UCZYŁ?

PATRYK SEREK

Senior Android Engineer

Zawodowo programista z 6 letnim doświadczeniem pasjonujący się technologiami mobilnymi, w szczególności Androidem. Tworzy aplikacje ze starannością, dbając o wysoką jakość dostarczanego oprogramowania i czytelność kodu. Uwielbia się uczyć i dzielić zdobytą wiedzą z innymi. Realizuje to poprzez autorskie projekty takie jak Android w Minutę, Akademia Androida, czy Architektura na Androidzie.

Prywatnie mistrz opowiadania nieśmiesznych dowcipów i historii bez puenty. W wolnym czasie lubi podróżować, sięgnąć po dobrą książkę lub oddać się graniu w planszówki. 

MENTOR TEJ EDYCJI PROGRAMU

JAROSŁAW MICHALIK

Senior Android Engineer

Na co dzIeń tworzy aplikacje mobilne i pomaga firmom wdrażać rozwiązania IT.
Dzieli się swoimi przemyśleniami na temat programowania – można go usłyszeć między innymi na konferencjach serii DevFest, Mobilization czy Droidcon, a także na lokalnych meetupach. 
Prowadzi bloga KotlinTesting.com i newsletter JVM Testing poświęcone w całości zagadnieniom testów na JVM i Androidzie. 

WCIĄŻ SIĘ ZASTANAWIASZ CZY WARTO?

Sprawdź listę najczęściej zadawanych pytań. Bardzo możliwe, że inne osoby miały podobne zagwostki co Ty. 

Jeśli nie znajdziesz tutaj satysfakcjonującej odpowiedzi to napisz do mnie na adres patryk@akademiaandroida.pl. Odpowiadam na każdego maila. 

Kiedy odbędzie się kolejna edycja?

Od poprzedniej edycji minął ponad rok. Ciężko powiedzieć kiedy będzie kolejna okazja na zakup programu. Jedno jest natomiast pewne – taniej nie będzie nigdy.

Kiedy rozpoczyna się program i jak długo trwa?

Program rozpoczyna się w momencie wykupienia dostępu i trwa 11 tygodni.

Czy otrzymam wszystkie materiały od razu?

Nie. Pierwszy moduł otrzymasz zaraz po dołączeniu do programu. Kolejne będą udostępniane co tydzień, aż do jego zakończenia. Dzięki temu nie zostaniesz przytłoczony dużą ilością materiału do przerobienia i będziesz na bieżąco z innymi uczestnikami programu.

Na jak długo otrzymuję dostęp?

Kupując ten program otrzymujesz dożywotni dostęp do materiałów oraz przyszłych aktualizacji (w zasadzie tak długo, jak będzie istnieć Akademia Androida).

Dopiero zaczynam. Czy ten program jest dla mnie?

Jeśli dopiero zaczynasz uczyć się pisać aplikacje mobilne, to sugeruję najpierw opanować podstawy Kotlina i stworzyć swój pierwszy projekt, żeby lepiej poznać platformę Android. Wróć tutaj w następnej edycji.

W jakim języku będę tworzyć aplikację?

Większość nowych aplikacji jest pisana w języku Kotlin. Tego języka będziesz też używać w programie.

Solidnie umiem Javę. Czy mogę dołączyć dołączyć do programu?

Z pewnością będzie Ci trochę trudniej na początku. W jednej z pierwszych lekcji będzie udostępniony kurs Kotlina w języku angielskim. Jeśli uważasz, że Twoja znajomość Javy jest na dobrym poziomie, to nauka Kotlina nie powinna stanowić większego problemu.

Co jeśli nie będę zadowolony z tego programu?

Od momentu zakupu masz 30 dni na zwrot bez podania przyczyny. Jeśli uznasz, że program nie jest dla Ciebie to napisz do mnie na adres patryk@akademiaandroida.pl i zwrócę Ci wszystkie zainwestowane pieniądze.

Czy otrzymam fakturę VAT?

Tak. System zintegrowany z platformą wyślę Ci ją automatycznie na podany adres mailowy po dokonaniu zakupu.

Czy mogę kupić kurs korzystając z budżetu szkoleniowego?

Oczywiście! W takim wypadku przy zakupie w formularzu do faktury VAT wpisz dane firmy, w której pracujesz.

Czy jest możliwość zakupu więcej niż jednego dostępu?

Jak najbardziej. Jeśli chcesz kupić szkolenie dla całego zespołu, to najlepiej skontaktuj się ze mną pisząc na adres patryk@akademiaandroida.pl

DOŁĄCZ DO PROGRAMU ARCHITEKTURA NA ANDROIDZIE

i wprowadź nową jakość do swoich aplikacji

W pakiecie otrzymujesz:

  • 11-tygodniowy program Architektura na Androidzie (wartość 1499 PLN)
  • Dostęp do przyszłych aktualizacji materiału (wartość 599 PLN)
  • Wsparcie i mentoring doświadczonego trenera
  • Program dostępny 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu
  • Dodatkowe materiały pozwalające usystematyzować wiedzę
  • Dostęp do społeczności (bezcenne)
  • (Bonus) Indywidualna analiza Twoich postępów (wartość 499 PLN)
  • (Bonus) Minimum 2 spotkania na żywo (wartość 998 PLN)
  • (Bonus) Zamknięte szkolenie przeprowadzone przez mentora (wartość 984 PLN)

SPECJALNA OFERTA TYLKO NA DRUGĄ EDYCJĘ PROGRAMU:

4579 899 PLN

Pospiesz się!